Методичні розробки уроків
Головна » Статті » 5 клас |
5 клас Тема. Природа і навколишній світ Тематика спілкування. Дикі тварини Мета уроку: розвивати навички усного мовлення, ведучи бесіду про святкування 8 Березня; повторити відомості про лісових тварин; проконтролювати виконання домашнього завдання; ввести назви диких тварин та активізувати лексику за допомогою різноманітних інтерактивних ігор; розвивати навички аудіювання. Виховна мета: розвивати любов до матерів, бабусь; вчити піклуватись про тварин, отримати ґрунтовну інформацію про диких тварин. Тип уроку: урок ознайомлення з новими лексичними одиницями. Обладнання уроку: підручник, диференційовані завдання для перевірки домашнього завдання, мультимедійна презентація, малюнки, сигнальні картки, магнітофон. Хід уроку І. Початок уроку. Введення в іншомовне мовлення. Lehrerin: Guten Tag, Kinder! ІІ. Мовна розминка. Пісенька „Wochentage“ Lehrerin: Der 12 März... Der Frühling kommt. Aber es gibt noch kein Gras, keine Blumen. Rufen wir den Frühling. Пісня „Lieber Frühling“ Lieber Frühling, komm doch wieder, lieber Frühling, komm doch bald. Bring uns Blumen, Laub und Lieder Schmücke wieder Feld und Wald? Lehrerin: Kinder, was feiern wir im Wald. Schüler: Frauentag. Lehrerin: Was schenkt ihr der Mutter zum Frauentag? Die Schülerin erzählen, was sie den Müttern schenken. Schülerin: Ich schenke der oma ein Gedicht Gedicht für Oma Du bist eine gute Seele, dich zu kränken, liegt mir fern. Darum muss ich Dir, jetzt sagen: Liebe Oma, ich hab dich gern! (Пояснити слова die Seele – душа, kränken – ображати, fernliegen – не мати намір щось робити) ІІІ. Основна частина уроку Unser Kreido ist Ich möchte muss kann Erfolg machen Оголошення теми та мети уроку Lehrerin: Unser Thema ist „Die Tiere“. Wir kennen schon die Waldtiere und heute lernen wir die Wildtiere kennen. 1.1. Wiederholen wir die Waldtiere a) Die Tiere nach den Bildern nennen; b) Ratet: Wer ist hier? c) Kontrolle der Hausaufgabe durch die verschiedenen Aufgaben. 1.2. Turngymnastik, Bewegungen mit dem Ziel, die Körperteile zu wiederholen. 1.3. Lehrerin: Jetzt sprechen wir über die Wildtiere (відео про диких тварин) Die Wildtiere laufen, springen, klettern frei. Sie laufen in den Sfeppen, in der Wüste, in den Wäldern. Sie suchen Futter für sich selbst. 1.4. Die Lehrerin erzählt über die Waldtiere und zeigt Bilder. 2.1. Активізація лексики Вчити читати слова Гра: Wer ist der schnellste? 2.2. Презентація учениці про диких тварин. Учні отримують таблиці, які необхідно, прослуховуючи презентацію, заповнити відомості: де живуть ці тварини, що їдять? 2.3. Розподіл класу по дням тижня. Donnerstag ist heute. Drei Schüler kommen an die Tafel, die Donnerstag sind. (Завдання: розподілити малюнки на три групи: в Африці живуть…., в Азії живуть…, в Європі живуть…) 2.4. Робота з класом. Гра: Хто цей звір? (За описанням упізнати звіра) 3.1. Контроль розуміння матеріалу двох підтем. Технологія: Ampel – Diskussion Stimmt mit Karten ab: червоний - ich bin dagegen жовтий - ich kann nicht genau sagen зелений - ich bin einverstanden
Пісенька „In Afrika“ In Afrika leben in einem Land ein Tiger, ein Löwe und ein Elefant ein Papagei und ein Affe ein Nilpferd und eine Giraffe. In Afrika sind jedem Menschen bekannt der Tiger, der Löwe und ein Elefant der Papagei und der Affe der Nilpferd und die Giraffe. ІV. Заключний етап уроку. Підведення підсумків уроку. Оцінити роботу учнів. Домашнє завдання: вивчити лексику, ст. 108 (описати одного звіра за зразком) | |
Переглядів: 364 | |
Всього коментарів: 0 | |